Usługi

…Dzisiejszy dostawca przemysłowy musi dodawać wartość do produktów i usług, które dostarcza swoim klientom przemysłowym…

 

Wykorzystując nasze bogate doświadczenie w obsłudze klientów przemysłowych na całym świecie od 1935 roku, BDI specjalizuje się we współpracy z klientami poprzez zarządzanie zapasami  w celu znalezienia możliwości oszczędności kosztów, zwiększenia wydajności i redukcji/optymalizacji zapasów.

 

 

 

FULL SERVICE INTEGRATION (FSI)

 

BDI Full-Service Integration to wiodący model zaopatrzenia, outsourcingu i zarządzania magazynem dla MRO. Programy te oferują duże możliwości dla użytkownika końcowego w zarządzaniu zakupami i zapasami MRO. Przejmując kontrolę nad tymi funkcjami, BDI generuje znaczne oszczędności dla klienta. Metodologia FSI koncentruje się na skumulowanych rocznych oszczędnościach twardych i miękkich i jest stale monitorowana.

 

Jeśli chcesz odwiedzić jednego z naszych klientów FSI i dowiedzieć się więcej o wiodącym systemie zarządzania kanałem dostaw, skontaktuj się z najbliższą lokalizacją BDI, aby uzyskać dodatkowe informacje.

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z najbliższym oddziałem BDI.

Integrated Supply Agreement (ISA)

 

Jednym z naszych najpopularniejszych modeli handlowych jest Zintegrowana Umowa Dostaw (ISA), która obejmuje usługi takie jak: 

 

– Składy konsygnacyjne

– Standaryzacja części

– Wsparcie techniczne

– Wymiana OEM

– Naprawa i kontrola 

 

Jeden rozmiar nie pasuje do wszystkich! 

Nasza umowa jest zawsze elastyczna, aby służyć najlepszym interesom naszych klientów. Korzystamy z dedykowanego zespołu do budowania, modyfikowania i utrzymywania elektronicznej wymiany danych (EDI), Punch Out, Open Catalog Interface (OCI) lub jakiejkolwiek innej komunikacji elektronicznej między BDI a klientem. BDI posiada ponad 10-letnie doświadczenie w optymalizacji tych procesów.

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z najbliższym oddziałem BDI.

 

USŁUGI NAPRAWCZE

We współpracy z naszymi partnerami, BDI Poland oferuje wsparcie dla swoich klientów w zakresie napraw, modernizacji lub modyfikacji części i komponentów.

PROCES SPRAWDZENIA I NAPRAWY CZĘŚCI

1

Odbiór części od klienta

2

Sprawdzenie i określenie możliwości naprawy

3

Przygotowanie wyceny i przedstawienie klientowi

4

Oczekiwanie na akceptacje klienta

5

Naprawa części

6

Dostawa do klienta

7

Gwarancja

step

SmartSUPPLY – Vendor Managed Inventory / Zarządzanie zapasami przez dostawcę

Jak możemy Ci pomóc?

Ekspertyza produktowa

Zapewniamy technologię i ustandaryzowane procesy biznesowe zintegrowane ze strategicznymi dostawcami, którzy dostarczają części i wiedzę techniczną wymaganą do konserwacji.

Zarządzanie zapasami

Solidne narzędzia do zarządzania zapasami pozwalają na łatwą organizację złożonych stanów magazynowych. Wykorzystaj różne metodologie kontroli zapasów, aby zautomatyzować proces uzupełniania zapasów.

Zapotrzebowanie

Zautomatyzowane uzupełnianie stanów magazynowych i zapotrzebowania na zakupy natychmiastowe są płynnie zintegrowane z procesem RFQ, aby obniżyć koszty i wykorzystać wiedzę dostawcy na temat produktów.

Automatyzacja procesu

Skonfiguruj zautomatyzowane przekierowywanie zapotrzebowań według użytkownika, centrum kosztów, wartości i nie tylko poprzez łańcuchy zatwierdzeń. Status zapotrzebowania jest widoczny w całym procesie przepływu pracy.

Zakupy

Nasz system obsługuje pojedynczego nabywcę lub wielopoziomowe grupy zakupowe. Skonfiguruj preferowanych dostawców według towarów, marek i nie tylko, aby umożliwić podejmowanie strategicznych decyzji dotyczących zaopatrzenia.

Zaawansowana analityka

Dane w czasie rzeczywistym pozwalające zrozumieć wydajność zapasów i usług: obroty zapasów, zapasy na dzień, terminowość dostaw, kompletność dostaw, wyczerpanie zapasów i inne.

Dlaczego SmartSUPPLY?

 

Chcesz obniżyć koszty MRO lub materiałów pośrednich?

 

Czy wiesz, że inwentaryzacja i związane z nią procesy zaopatrzenia i uzupełniania zapasów zapewniają największą możliwość obniżenia kosztów związanych z materiałami MRO? Wdrażając nasze oprogramowanie do zarządzania zapasami przez dostawców, możesz obniżyć koszty, uprościć procesy i wykorzystać relacje z dostawcami.

 

Masz problemy ze znalezieniem materiałów lub nie masz potrzebnych części, gdy ich potrzebujesz?

 

Wydajne i ustandaryzowane procesy w naszej aplikacji pomagają w organizacji. Narzędzia do zarządzania lokalizacjami pomagają uporządkować najbardziej złożone magazyny i lokalizacje w punktach użycia, zapewniając widoczność w całym przedsiębiorstwie, dzięki czemu można szybciej i łatwiej znaleźć potrzebne części. Wystarczy jedno kliknięcie, aby wiedzieć, co to jest, gdzie się znajduje oraz ile i jak często jest używane. Solidne raporty dostarczają informacji wymaganych do optymalizacji zapasów. Dział utrzymania ruchu jest zadowolony, że część jest dostępna, gdy jej potrzebuje, a kontroler jest zadowolony, że nie ma więcej zapasów niż potrzeba.

 

Zdefiniuj i kontroluj procesy biznesowe MRO poprzez automatyzację zatwierdzania zapotrzebowań i routingu zamówień zakupu skonfigurowanych tak, aby spełniały określone wymagania biznesowe. Łatwe wyszukiwanie i śledzenie zapytań ofertowych, zapotrzebowań i zamówień zakupu w dowolnym miejscu łańcucha przepływu pracy.

 

Zintegrowany model dostaw MRO, który obniża koszty i zwiększa produktywność

 

Nasze podejście zapewnia największe możliwości redukcji kosztów. Solidne narzędzia do zarządzania lokalizacją i zapasami pozwalają na łatwą organizację najbardziej złożonych stanów magazynowych. Uproszczone, zautomatyzowane procesy zapotrzebowania i uzupełniania zapasów ze zdefiniowanym przez użytkownika zatwierdzaniem i routingiem PO pozwalają zachować kontrolę. Wybierasz dostawców, których chcesz, lub możemy pomóc Ci w inicjatywie racjonalizacji bazy dostaw. Możesz zacząć od programu VMI dla jednego dostawcy, a następnie strategicznie dodawać dostawców, którzy wspierają Twój zespół utrzymania ruchu i inicjatywy zespołu zakupowego. Zanim się zorientujesz, będziesz mieć najbardziej wydajny zintegrowany program dostaw. Integrujemy naszą technologię i ustandaryzowane procesy biznesowe z dostawcami, którzy dostarczają części i wiedzę techniczną potrzebną zespołowi utrzymania ruchu.

 

Masz problemy ze znalezieniem materiałów lub nie masz potrzebnych części, gdy ich potrzebujesz?

 

Zmiany w modelach biznesowych, potrzebach i procesach wymagają elastycznego rozwiązania technologicznego. Projekt systemu SmartSUPPLY jest elastyczny, spełniając potrzeby biznesowe zarówno firmy z jedną lokalizacją, jak i globalnego przedsiębiorstwa z wieloma oddziałami w wielu krajach. SmartSUPPLY to system zarządzania materiałami oparty na rozwiązaniach. Prosta konfiguracja pozwala na szybką adaptację do nowych praktyk biznesowych, nowego sprzętu lub nowych linii produktów bez wysokich kosztów i ryzyka.

 

Lotnictwo – Motoryzacja – Chemia – Materiały budowlane – Stal – Produkty konsumenckie – Obronność – Elektronika – Żywność/Napoje – Górnictwo – Rafinacja ropy naftowej – Opakowania – Celuloza i papier – Narzędzia

 

Masz problemy ze znalezieniem materiałów lub nie masz potrzebnych części, gdy ich potrzebujesz?

 

Umiejętności, doświadczenie i zaangażowanie  w usprawnianie procesu łańcucha dostaw.

  • Najlepsze w swojej klasie oprogramowanie i narzędzia do automatyzacji procesów
  • Bezstronność w odniesieniu do dostawców, marek i sprzętu
  • Siła finansowa
  • Filozofia skoncentrowana na kliencie

Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz!

Chcemy usłyszeć Twój głos i poznać Twoją opinię! Zachęcamy Cię do wypełnienia naszego krótkiego formularza, który pomoże nam lepiej zrozumieć Twoje potrzeby i oczekiwania.