Usługi
…Dzisiejszy dostawca przemysłowy musi dodawać wartość do produktów i usług, które dostarcza swoim klientom przemysłowym…
Wykorzystując nasze bogate doświadczenie w obsłudze klientów przemysłowych na całym świecie od 1935 roku, BDI specjalizuje się we współpracy z klientami poprzez zarządzanie zapasami w celu znalezienia możliwości oszczędności kosztów, zwiększenia wydajności i redukcji/optymalizacji zapasów.
FULL SERVICE INTEGRATION (FSI)
BDI Full-Service Integration to wiodący model zaopatrzenia, outsourcingu i zarządzania magazynem dla MRO. Programy te oferują duże możliwości dla użytkownika końcowego w zarządzaniu zakupami i zapasami MRO. Przejmując kontrolę nad tymi funkcjami, BDI generuje znaczne oszczędności dla klienta. Metodologia FSI koncentruje się na skumulowanych rocznych oszczędnościach twardych i miękkich i jest stale monitorowana.
Jeśli chcesz odwiedzić jednego z naszych klientów FSI i dowiedzieć się więcej o wiodącym systemie zarządzania kanałem dostaw, skontaktuj się z najbliższą lokalizacją BDI, aby uzyskać dodatkowe informacje.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z najbliższym oddziałem BDI.
Integrated Supply Agreement (ISA)
Jednym z naszych najpopularniejszych modeli handlowych jest Zintegrowana Umowa Dostaw (ISA), która obejmuje usługi takie jak:
– Składy konsygnacyjne
– Standaryzacja części
– Wsparcie techniczne
– Wymiana OEM
– Naprawa i kontrola
Jeden rozmiar nie pasuje do wszystkich!
Nasza umowa jest zawsze elastyczna, aby służyć najlepszym interesom naszych klientów. Korzystamy z dedykowanego zespołu do budowania, modyfikowania i utrzymywania elektronicznej wymiany danych (EDI), Punch Out, Open Catalog Interface (OCI) lub jakiejkolwiek innej komunikacji elektronicznej między BDI a klientem. BDI posiada ponad 10-letnie doświadczenie w optymalizacji tych procesów.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z najbliższym oddziałem BDI.
USŁUGI NAPRAWCZE
We współpracy z naszymi partnerami, BDI Poland oferuje wsparcie dla swoich klientów w zakresie napraw, modernizacji lub modyfikacji części i komponentów.
PROCES SPRAWDZENIA I NAPRAWY CZĘŚCI
Odbiór części od klienta
Sprawdzenie i określenie możliwości naprawy
Przygotowanie wyceny i przedstawienie klientowi
Oczekiwanie na akceptacje klienta
Naprawa części
Dostawa do klienta
Gwarancja
SmartSUPPLY – Vendor Managed Inventory / Zarządzanie zapasami przez dostawcę
Jak możemy Ci pomóc?
Ekspertyza produktowa
Zapewniamy technologię i ustandaryzowane procesy biznesowe zintegrowane ze strategicznymi dostawcami, którzy dostarczają części i wiedzę techniczną wymaganą do konserwacji.
Zarządzanie zapasami
Solidne narzędzia do zarządzania zapasami pozwalają na łatwą organizację złożonych stanów magazynowych. Wykorzystaj różne metodologie kontroli zapasów, aby zautomatyzować proces uzupełniania zapasów.
Zapotrzebowanie
Zautomatyzowane uzupełnianie stanów magazynowych i zapotrzebowania na zakupy natychmiastowe są płynnie zintegrowane z procesem RFQ, aby obniżyć koszty i wykorzystać wiedzę dostawcy na temat produktów.
Automatyzacja procesu
Skonfiguruj zautomatyzowane przekierowywanie zapotrzebowań według użytkownika, centrum kosztów, wartości i nie tylko poprzez łańcuchy zatwierdzeń. Status zapotrzebowania jest widoczny w całym procesie przepływu pracy.
Zakupy
Nasz system obsługuje pojedynczego nabywcę lub wielopoziomowe grupy zakupowe. Skonfiguruj preferowanych dostawców według towarów, marek i nie tylko, aby umożliwić podejmowanie strategicznych decyzji dotyczących zaopatrzenia.
Zaawansowana analityka
Dane w czasie rzeczywistym pozwalające zrozumieć wydajność zapasów i usług: obroty zapasów, zapasy na dzień, terminowość dostaw, kompletność dostaw, wyczerpanie zapasów i inne.