Kariera
Jeśli szukasz nowych wyzwań i szansy na rozwój zawodowy i osobisty w środowisku, w którym ludzie są doceniani i rozpoznawani za ich wkład, BDI może być właściwym miejscem dla Ciebie!
BDI jest liderem w branży i pracodawcą dla ponad 1600 specjalistów ds. dystrybucji na całym świecie.
Łączymy wiedzę o produktach ze specjalistycznymi rozwiązaniami w zakresie łańcucha dostaw dla naszych klientów, którzy reprezentują różne branże, od motoryzacyjnej przez spożywczą po medyczną.
W BDI z pasją dostarczamy rozwiązania, które spełniają potrzeby naszych klientów.
Jeżeli chcesz stać się częścią naszej organizacji wyślij swoje CV na adres:
Przedstawiciel handlowy jest odpowiedzialny za rozwój bazy klientów na przydzielonym terytorium BDI poprzez pozyskiwanie nowych klientów i aktywną obsługę obecnych klientów.
Obowiązki
- Utrzymywanie i aktywna obsługa istniejących klientów BDI przypisanych do określonego regionu sprzedaży
- Pozyskiwanie nowych możliwości biznesowych w ramach obecnej bazy klientów poprzez ukierunkowane strategie
- Identyfikacja i aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych w celu rozszerzenia obecnej bazy klientów
Wykształcenie i doświadczenie:
- Wymagane wykształcenie wyższe, techniczne.
- Wymagane 3-5 lat w środowisku sprzedaży, z dodatkowym doświadczeniem w branży dostaw przemysłowych.
- Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne oraz wysoka motywacja własna, z umiejętnością motywowania innych.
- Umiejętność organizacji i wielozadaniowości.
- Niezbędna jest również solidna wiedza produktowa w zakresie łożysk i przenoszenia napędu.
Przedstawiciel ds. sprzedaży wewnętrznej jest odpowiedzialny za obsługę klienta, wykonując różne obowiązki, w tym między innymi: wprowadzanie i utrzymywanie zamówień sprzedaży, zakupy, oferty cenowe i wspieranie Inżyniera Sprzedaży.
Obowiązki
- przygotowywanie ofert handlowych dla klienta
- udział w szkoleniach tematycznych z zakresu oferowanego asortymentu,
- planowanie i raportowanie swojej pracy,
- ciągły kontakt z przedstawicielem handlowym (w godzinach pracy).
Wykształcenie i doświadczenie:
- Preferowany stopień licencjata.
- Preferowane 1-2 lata w środowisku obsługi klienta lub sprzedaży
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.