Kariera

 

Jeśli szukasz nowych wyzwań i szansy na rozwój zawodowy i osobisty w środowisku, w którym ludzie są doceniani i rozpoznawani za ich wkład, BDI może być właściwym miejscem dla Ciebie!

 

BDI jest liderem w branży i pracodawcą dla ponad 1600 specjalistów ds. dystrybucji na całym świecie.

 

Łączymy wiedzę o produktach ze specjalistycznymi rozwiązaniami w zakresie łańcucha dostaw dla naszych klientów, którzy reprezentują różne branże, od motoryzacyjnej przez spożywczą po medyczną.

 

W BDI z pasją dostarczamy rozwiązania, które spełniają potrzeby naszych klientów.

 

Jeżeli chcesz stać się częścią naszej organizacji wyślij swoje CV na adres:

praca@bdiworldwide.com

Przedstawiciel handlowy jest odpowiedzialny za rozwój bazy klientów na przydzielonym terytorium BDI poprzez pozyskiwanie nowych klientów i aktywną obsługę obecnych klientów.

Obowiązki

  • Utrzymywanie i aktywna obsługa istniejących klientów BDI przypisanych do określonego regionu sprzedaży
  • Pozyskiwanie nowych możliwości biznesowych w ramach obecnej bazy klientów poprzez ukierunkowane strategie
  • Identyfikacja i aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych w celu rozszerzenia obecnej bazy klientów

Wykształcenie i doświadczenie:

  • Wymagane wykształcenie wyższe, techniczne.
  • Wymagane 3-5 lat w środowisku sprzedaży, z dodatkowym doświadczeniem w branży dostaw przemysłowych.
  • Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne oraz wysoka motywacja własna, z umiejętnością motywowania innych.
  • Umiejętność organizacji i wielozadaniowości.
  • Niezbędna jest również solidna wiedza produktowa w zakresie łożysk i przenoszenia napędu.

Przedstawiciel ds. sprzedaży wewnętrznej jest odpowiedzialny za obsługę klienta, wykonując różne obowiązki, w tym między innymi: wprowadzanie i utrzymywanie zamówień sprzedaży, zakupy, oferty cenowe i wspieranie Inżyniera Sprzedaży.

Obowiązki

  • przygotowywanie ofert handlowych dla klienta
  • udział w szkoleniach tematycznych z zakresu oferowanego asortymentu,
  • planowanie i raportowanie swojej pracy,
  • ciągły kontakt z przedstawicielem handlowym (w godzinach pracy).

Wykształcenie i doświadczenie:

  • Preferowany stopień licencjata.
  • Preferowane 1-2 lata w środowisku obsługi klienta lub sprzedaży
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.